Klachtenregeling

Klachtenregeling

 

Patiënt 

Bij Mens GGZ doen we elke dag weer ons best om topzorg te leveren. Maar er gaat wel eens iets mis. Daar willen we van leren! Bent u cliënt bij Mens GGZ, dan kunt u een klacht indienen via deze link.

Uw klacht wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen en intern besproken. Wij bevestigen de ontvangst van uw klacht binnen een termijn van maximaal 4 weken en communiceren tevens de ingezette actie en de afhandeling.Wij streven er tevens naar om binnen uiterlijk binnen 8 weken een terugkoppeling te geven van de afhandeling van uw klacht met de afgesproken actie. 

Uw klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld en wordt voor de duur van 36 maanden bewaard.

Indien uw klacht na de interne klachtenbehandeling niet naar wens is opgepakt, kunt u zich wenden tot de geschillencommissie Geestelijke Gezondheidszorg. 

Het reglement van de geschillencommissie is hier te raadplegen.

 

Ketenpartner / Verwijzer

Bent u verwijzer en gaat er iets niet helemaal goed en wilt u ons daarover informeren? Neem dan contact met ons op via +31 6 26 99 68 69